04 september, 2012

Min MacBook er flyttet..

.. i et nyt sleeve. Før boede den i en "rigtig" computertaske, men da jeg var ved at være ret træt at at tasken ikke kunne være i min elskede Mulberry, besluttede jeg at det var tid til fornyelse.

I går aftes, da Emilie var puttet, gav jeg mig derfor til projekt sleeve - og det kom der så dette ud af. :) Det er syet i det aller første stykke Liberty stof jeg købte, for efterhånden meget lang tid siden. Jeg har quiltet Libertystoffet sammen med tyk pladevat og derefter sat alm. bomuld i som foer. Selvfølgelig i pink, så det matcher resten. ;)


P.s. - jeg undskylder for den manglende aktivitet her på bloggen, men eftersom skolen lige er startet igen og Skatteret bestemt ikke er nemt, tager det en væsentlig del af tiden. 

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Mette, synes stoffet er så sødt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie. :) jeg misunder stadig alle dine fine sleeves - det kræver meget øvelse at gøre dig kunsten efter.

      Slet
  2. Hvor er det lækkert. Jeg elsker bare Liberty stofferne.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :) ja, det er også skønt. Det er ærgeligt det er så dyrt. Men kvaliteten er også altid super lækker.

      Slet