06 juli, 2013

Bambier og blomster, samt en ny vinder af give away


Igår syede jeg denne bambinederdel med blomsterkant. 

Den er givet væk til en pige som lige er blevet 3 år.


Desværre er det også det eneste kreative jeg har lavet siden mit sidste blogindlæg.

Jeg skulle egentligt have haft en hel uge til at sy, inden Emilie går på ferie, men det blev lavet lidt om.
Emilie faldt forover på en cykel i mandags og slog begge fortænder løse, så hun har været hjemme hele ugen så tænderne kunne sætte sig fast igen. Øv altså, nogen gange ville jeg ønske man kunne pakke sine børn ind i vat! Kender i det?


Jeg har endnu ikke hørt fra den 3. vinder af min give away. Derfor har jeg, lidt forsinket, trukket en ny. Dette blev lod nr. 15 hvor Carina Svane Jensen er bag. Vil du sende mig en mail? Så får jeg straks et mønster afsted til dig.

1 kommentar:

  1. Hej smallstar jeg har sendt dig en mail her til morgen. God start på søndagen at finde ud af man har vundet :-)

    SvarSlet