26 juni, 2013

Vindere af min give away


Endelig blev det den 26. juni. Jeg har set frem til denne dag i flere måneder nu - det er nemlig dagen hvor jeg endelig fik sommerferie!

Jeg afsluttede eksamen i mit favorit fag med et 10 tal, så jeg er meget glad i dag.


Som lovet er det også tid til at finde 3 vindere af min give away i samarbejde med MiniKrea. Jeg har brugt random.org til at finde 3 blandt de 150 lodder som deltog. Første udtrukne nummer vælger selvfølgelig mønster først. :)


Første lod blev nr. 137 og bag dette lod gemmer sig Mette M med bloggen Made by Madvig


Andet lod blev nr. 29. Bag dette lod er Christina med bloggen Stjernefrø


Bag sidste lod, som blev nr. 50, gemmer sig Michelle Nielsen

Eftersom Mette helst ville have mønstret på jumpsuit og Christina helst ville have mønstret på t-shirt går mønstret på nederdelen til Michelle. Vil i alle 3 sende mig en mail med jeres adresser? Så er der hurtigst muligt en pakke på vej til jer :)


Tusind tak til alle jer der havde lyst til at deltage.


6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din eksamen. Flot med 10. Fedt at du har trukket mig som vinder :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med eksamen :)
    og til de heldige vindere her selvfølgelig :)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne og STORT tillykke med 10-tallet! :)

    SvarSlet
  4. Hej Mette, stort tillykke med dit flotte 10 tal - det må være dejligt. Jeg kan se at jeg er den heldige vinder at et jumpsuit mønster... Hurraaaaaa - sender dig fluks en mail. Øøjjjjjj hvor er det SKØNT! :-D

    SvarSlet
  5. Tusind tak alle sammen. :)

    SvarSlet