26 november, 2012

Byttehandel # 2

Idag kom posten med den skønneste pakke jeg længe har fået.. Også var den kæmpe stor!! Pakken var min del af byttehandel fra søde Christina, med bloggen Stjernefrø.


Pakken

Inde i pakken gemte der sig flere forskellige herligheder.

Først denne skønne hæklede ugle, jeg er helt vild med den og den har de fineste farver!

Dernæst 2 skønne bævere. Jeg var så heldig at vinde den til højre i en Give Away hos Christina, så nu bor der 2 hos Emilie :)

Sidst var denne skønne pingvinpude at finde i kassen, Emilie elsker den fordi den er lyserød.

Puderne er allerede flyttet ind i pudehjørnet og den fine ugle bor i vindueskarmen


Posten kom også med en anden lille pakke, et fint stykke Kitty stof fra USA. Emilie elsker den kat, så jeg havde lovet hende en pude til stolen med Kitty.





6 kommentarer:

  1. Godt at se at "de" alle har fået en skønt hjem. Min Emilie elsker også Hello Kitty-katten (og det forstå man ikke altid som mor)!
    Tusind tak for en god byttehandel Mette.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fuldt adopteret ;) det er MIN pingvin mor!!!
      Det er sjovt som de fleste piger elsker den skøre kat, men det er vel bare en fase, så nu får hun den for fuld udblæsning mens det står på :)

      Slet
  2. Sikke dog nogle skønne puder. Jeg kan godt forstå at Emilie er glad for dem. Og hvor er det et hyggeligt pudehjørne hun har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line, det er et skønt hjørne. Det bliver brugt meget :)

      Slet
  3. Nøøøj, den pakke er stor! :o) Og der er mange fine ting i den! :o)
    Synes at krammedyrene passer godt til den lille hyggekrog på børneværelset. Så flot!
    Kitty stoffet er bare fantastisk - så gode farver og print. Det bliver sikkert en lækker sag ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var meget stor, det var næsten bedre end juleaften, ;)
      Jeg synes også Christina har gjort et fantastisk arbejde, blogland er bare et skønt sted. :) kitty stoffet er jeg også ok tilfreds med, jeg er sikker på der nok skal blive en fin pude og måske en kjole ud af set.

      Slet