29 oktober, 2012

En skøn strikket sag og nyt overtøj

I weekenden var vi jo som skrevet en tur vestpå. Det var så skønt at se min mormor & morfar samt farmor & farfar. Emilie nød det også til fulde og var ret træt da vi vente hjem lørdag aften.

For nogle uger siden sendte jeg en lille pakke med garn over til min mormor. Hun er ret så sej til det der strikning og har flere gange spurgt om jeg ikke manglede til Emilie, så det bliver selvfølgelig benyttet. Hun har hvert år strikket flere ting til Emilie som bliver brugt flittigt. Jeg havde garn med til enndu en vest i en anden model. - Den får i selvfølgelig også lov at se så snart den lander hos os. :)

Her er den skønne, skønne vest så. Strikket i en lækker uld fra Onion, hvor mønstret også stammer fra. Jeg er helt vild med uld og den dejlige effekt det har, så det bliver brugt flittigt i vintermånederne herhjemme

I går tog jeg et smut i Bruuns Galleri med mine forældre. I anledningen af jeg snart bliver 24 år, forærede mine forældre mig denne skønne skønne sag af en vinterjakke fra Modström. Den er så lækker og varm, så jeg glæder mig til at tage den i brug.
Derudover forærede jeg mig selv de skønne skindhandsker for et par uger siden. De er fra Nümph.

3 kommentarer:

  1. Fine ting... :o) Jeg går faktisk rundt og ærgrer mig over at jeg ikke købte strikkeopskrift på en pigevest på messen i Fredericia (noget lignende med Emilies)...
    Det er også nogle smarte ting du har fået til dig selv! Dejligt at blive lidt forkælet! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :)
      hvis det kan hjælpe dig så har jeg købt mønstret hos www.stofogstuff.dk - de sælger desværre ikke Onion mønstre seperat men kun ved køb af garn til modellen, men du kan hvertfald få den der. :)
      Jeg synes garnet var lidt dyrt (45 kr. pr. nøgle), men så har jeg jo opskriften nu og kan jo altid købe noget andet garn.

      Slet
    2. Tak for ideen! Vil sikkert kige på deres hjemmeside ;-)

      Slet