Sider
(Flyt til ...)
Startside
DIY
Opskrifter
Kontakt
Om mig
▼
08 juni, 2012
Mini-shorts :)
Jeg har syet disse lækre girafshorts i en str. 62 - hold op hvor er tøj i sådan en lille størrelse bare sødt!
Også sneg der sig også et par mini-tullebukser gennem maskinen i mine yndlings-ugler ;)
1 kommentar:
Fru
8/6/12 15:31
Ha ha ej hvor er de nuttede :)
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
‹
›
Start
Vis internetversion
Ha ha ej hvor er de nuttede :)
SvarSlet