17 august, 2013

En lille nederdel til en regnvejrsdag :)


En lille nederdel til Emilie syet i et skønt print fra Stof2000. Jeg har sat en stor sky i strygestof på den.
Er vild med alle de fine detaljer man kan lave med strygestoffet.

Taljen har jeg lavet med smock. Løb desværre tør for elastiktråd så smocken blev ikke så bred.





I får lige endnu en lille spam af Chris bukser. Tror snart jeg har syet 100 par, så lover jeg snart ikke viser flere billeder frem af dem.

I morgen starter jeg en give away på bloggen, så husk at hold øje. :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sød. God detalje med skyen i strygestoffet.

    SvarSlet
  2. fine sager :) håber også snart selv at få lidt gang i strygestoffet :)

    SvarSlet
  3. Det er så sødt det sky stof, fin fin nederdel:)

    Åh, jeg blev aldrig gode venner med Chris, måske jeg skulle prøve igen nu hvor efteråret kalder på hyggebukser;)

    SvarSlet