29 juli, 2013

Shorts med flæser og piping og lidt flere sommerhatte


Jeg har syet endnu et par shorts med flæser. Denne gang har jeg sat piping i koralneon i lommekanten. Jeg synes effekten er blevet rigtig fin.

Stoffet er en tynd bomuldspoplin. Perfekt til de meget varme dage.



Jeg skal snart have produceret flere shorts - det er virkelig nødvendigt med det fine sommervejr Danmark har givet os i år :)


Jeg har også syet 3 sommerhatte mere. De er rigtig gode med den lange skygge i nakken.


10 kommentarer:

  1. Jeg elsker den flæse ved lommen. Må se om jeg kan gøre dig kunsten eftrr til mine piger en dag

    SvarSlet
  2. shortsene er bare blevet så fine :)

    SvarSlet
  3. Fine shorts og fin detalje med flæsekanten

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot med stof og detaljer, og tror også praktisk i varmt vejr :)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig detalje med den flæsekant.

    SvarSlet
  6. Rigtig fedt med piping på lommerne, det fremhæver dem så fint :)

    SvarSlet
  7. Nej hvor er det nogle søde shorts.

    SvarSlet
  8. Virkelig søde, rigtig fin detalje,

    SvarSlet
  9. Meget søde shorts - gid man have en pige at kunne lave sådan nogle til ;o)

    SvarSlet
  10. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :)

    SvarSlet