01 april, 2013

Påskeglimt..

Glimt fra en skøn påske..



6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle skønne påskebilleder :-) Jeg er helt vild med dit hæklede mad! Det vil jeg også i gang med.
    Og sikke et dejligt nyt billede du har slået op af dig og Emilie :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line, det er så hyggeligt at hækle legemad, så det glæder jeg mig til at se på din blog også. :) Det bliver med garanti skønt! Hvis du falder over nogle fine opskrifter må du gerne råbe højt. ;)

      Slet
  2. Kom lige i tanker - Julia havde dit tøj på da vi var til påskefrokost hos farmor og farfar, det er bare så pænt og fungerer godt! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en dejlig besked at få. :) Jeg er så glad for hun kan bruge tøjet. Emilie servere fortsat cupcakes og rugbrødder for dukkerne, så jeg er så glad for vores byttehandel.

      Slet
  3. Jeg kom lige tilfældigt forbi din fine blog. Wow, hvor laver du bare mange flotte ting!!

    Jeg synes dine cupcakes er de ellers fine - kom til at tænke på denne opskrift http://tulletoesen.blogspot.dk/2011/06/opskrift-pa-hklet-cupcake.html, måske kan du bruge den til noget? :-)

    SvarSlet