24 marts, 2013

Vinderne af min give away

Så blev det d. 24/3 og dermed tid til at trække to vindere af det fine stof fra Malika-rosa.dk.
I alt endte det med 77 deltagere fordelt på 183 lodder.

Jeg har brugt random.org til at trække de to vindere, og den første heldige er lod nr. 59


Dette lod er Lauras, som har bloggen uftitah. Da du er første vinder, må du selvfølgelig først vælge hvilket stykke jersey du gerne vil have :)

Anden vinder er lod nr. 69


Dette er Christinas lod, som har bloggen Carla og Krudtuglen.


Vil i begge sende mig en mail med jeres adresse - så skal jeg hurtigst muligt sende stoffet afsted til jer :)


Tusind tak til alle jer der havde lyst til at deltage - inden længe starter jeg en ny give away, så følg med.

8 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige - og god påske til dig ;o)

    SvarSlet
  2. ØVVVV, men tillykke til de heldige :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  3. Øv, øv og mange gange øv. Det er ellers rigtig lang tid siden, at jeg har vundet noget :-D

    SvarSlet
  4. Neeeeej hvor fantastisk! Ih hvor er jeg glad, det er jo fuldstændig perfekt nu hvor jeg er blevet ejer af en overlocker:-) Smider dig en mail i morgen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. snyyyd! ej pjat, er bare mega misundelig :D stort tillykke til de heldige

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til de to heldige :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke, Hvor er i heldige..

    SvarSlet
  8. Nej hvor fedt! Hvor er jeg heldig:-) Tusind tak det var da fantastisk med sådan en fin præmie! Jeg sender dig fluks en mail! Hav en dejlig dag. Mvh. Laura

    SvarSlet