07 februar, 2013

Endnu en prinsessekjole til fastelavn

Den anden aften fik jeg færdiggjort en prinsessekjole mere, som skal bruges til fastelavn på fredag. Denne er til en god venindes datter - hun blev heldigvis meget glad for den :) 

Emilie var til fastelavn i legestuen i går - hun kom meget stolt hjem i sin prinsessekjole, da hun havde slået tønden i stykker og dermed var blevet kattekonge :)
Denne gang har jeg syet tyl fast i bærestykket, da jeg måtte erfare at det med at have det løst som på Emilies kjole bare ikke fungerer optimalt!

Nu hvor storesøster skulle have kjole synes jeg også lillesøster måtte have en lille ting. Resultatet blev små velourbukser i brune farver.


Jeg har modtaget 2 sæt lapper mere og mangler nu kun 1 sæt - de bliver alle vist frem så snart jeg har de sidste lapper i hus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar