26 januar, 2013

Blogleg: Byt en lap - update # 1

Så fik jeg taget billeder af de første lapper jeg har modtaget. Jeg har indtil nu modtaget fra 8. Det bliver spændende at få alle lapper i hus og finde ud af hvordan de skal sammensættes til et tæppe.




Jeg håber jeg har fået skrevet de rigtige navne på ved alle lapperne. Jeg må indrømme at jeg sagtens mente jeg kunne huske det efter jeg havde åbnet kuverterne, men min hukommelse var knap så skarp da det kom til stykket. Så, hvis jeg har angivet nogen forkert så råb endelig op! :)


5 kommentarer:

  1. Mit navn står ihvertfald det rigtige sted:-) Hvor bliver det sjovt at se når tæppet er færdigt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt. Jeg glæder mig også til at se dit færdige tæppe - dine lapper er klippet og kommer i postkassen senere :)

      Slet
  2. Hej
    Jeg har modtaget dine lapper i denne uge - Mange tak :)
    Dine skulle også gerne være på vej med posten.
    Glæder mig til at se det færdige resultat

    / Jeanet

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt lapperne er nået frem til dig, glæder mig til at modtage dem fra dig så :) det bliver spændende med de færdige tæpper.

      Slet
  3. Sikke en masse lapper. Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    Kh Bodil

    SvarSlet