02 december, 2012

Jule-weekend

Den anden dag da jeg skulle finde noget i mit rode/krea skab faldt jeg over de her halvfærdige Liberty julehjerter, som jeg begyndte på sidste år. Jeg besluttede derfor at nu skulle de være færdige.

I dag har vi derfor været i skoven for at finde nogle fine grene, så mine små hjerter kunne komme op og pynte. Udover en tur i skoven har vi spist risengrød, pyntet op, sunget julesange og bagt julekager. Det har virkelig været en god start på julemåneden.



10 færdige Liberty hjerter i min næsten nye Kähler vase. De pyntet nu i vinduet sammen med et sølv julehjerte samt to fine glas juletræer

Fredag aften fik jeg syet denne trøje til Emilie færdig. :) Stoffet er fra mit nyeste stof køb fra Malika&Rosa. Jeg er vild med det søde motiv og trøjen faldt heldigvis i god jord hos Emilie

Pebernødder og citron "måne"


Jeg håber i alle har haft en skøn weekend og 1. søndag i advent!


7 kommentarer:

  1. Hvor er de hjerter søde. De er virkelig flotte på grenen. Hvad har du indeni?
    Og sikke da meget lækker stof du har købt fra Malika og Rosa, måske jeg skulle kigge en smut forbi dem... Men det kan kun blive farligt!
    Ha en rigtig god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :) Jeg har bare almindeligt "pudefyld".
      Du skulle tage et kig forbi, men som du selv nævner er det yderst farligt. Jeg kommer altid til at bestille aalt for meget.

      Håber også du får en skøn dag. (jeg forsøger at få læst til eksamen)!

      Slet
  2. Liberty hjerter ser meget godt ud på en gren i vasen! Og sikken sød julemønster på blusen :o) Det lyder som om I fik julehygget i stor stil :o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena. JEg er også blevet ganske godt tilfreds med resultatet. :)

      Slet
  3. Sikke en skøn bluse. Laver du ikke en DIY på den bluselukning? Du er så dygtig til at sy Mette.
    Lækre sager du har bagt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Det kan du tro. :) Næste gang jeg skal sy en trøje skal jeg nok tage billeder mens.

      Slet
    2. Fedt. Det glæder jeg mig til. Har ikke syet i noget tid, for jeg har været overbebyrdet med arbejde. Men jeg glæder mig til at komme i gang.

      Slet