15 oktober, 2012

Den sidste uges projekter

Den sidste uge er forsvundet inden jeg overhovedet har fået set mig om. Jeg synes slet ikke jeg kan følge med for tiden. 
Den sidste uge har jeg dog fået syet og bagt lidt forskelligt, så billeder følger herunder. :)

Nye velourbukser til Emilie i en lækker mørk lilla med brune detaljer.

Endnu en pude til Emilies hygge-pudehjørne

Marengs spøgelser, inspireret af disse: http://krissers-cookiecrumble.blogspot.dk/2012/10/marengsspgelser.html / Grove langtidshævede boller, som var med på tur til Legoland i lørdags / æblekage med mandler, appelsin og marcipan fundet her: http://himmelske-kager.blogspot.dk/2012/10/frisk-blekage-med-appelsin-mandler-og.html

Ballonbukser med foer / fint glas med diverse blomster og bær som Emilie har lavet i dagplejen til os :)

4 kommentarer:

  1. Skønne ting alle sammen! Puden er bare så sød og fine farver! Og så fik jeg lyst til at bage sådan en æblekage! :o)))

    Synes også at det går godt med din giveaway. Jeg er meget glad - at min lille tip kunne hjælpe ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :) Kagen var virkelig lækker og perfekt til det kolde efterårsvejr, vi spiste den lun med creme fraiche. Mums.

      Ja, det går rigtig godt med min give away, det var skønt du delte tippet med mig. Tak igen. :)

      Slet
  2. Ejjj, jeg er så importeret over hvor meget du får produceret og kvaliteten af det. Jeg har været lidt træt og presset på jobbet i den seneste uge, så det er begræset hvad jeg har fået lavet.
    Dine kager ser vildt godt ud. Næste gang jeg er i Århus kommer jeg forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :) Jeg synes det har været en lidt sløj uge, men nogen gangen er tiden bare for kort! Jeg synes da ellers også du plejer at være ret produktiv.

      Du skal være velkommen til at komme forbi til et stykke kage. ;) Så har jeg en undskyldning for at bage igen.

      Slet