25 september, 2012

Weekendens kager

Som lovet kommer her et indlæg med alle de kager som jeg fik bagt i weekenden. 
Jeg fik desværre meget kort tid foran symaskinen og fik kun syet en lille gave til dagens fødselsdagsbarn. Den får i af se en af dagene. :)


Fredagskage: chokoladekage serveret med creme fraiche og frisk frugt

Fødselsdagskagen: Aria er vild med Minnie, så det skulle det selvfølgelig være. Desværre drillede overtrækket mig meget, så den blev ikke så fin som jeg havde ønsket mig.
Kagen indeholder mudcake med jordbærmousse og daimcreme og Minnie er ren vaniljekage.

55 flødebolle cupcakes til Arias børnehave. De blev meget vel modtaget af børnehavebørnene :) 
Billede 2: Cakepops lavet som isvafler af kagerester fra den store kage. De blev så gode

Søndagshygge: chokoladecupcakes med smørcreme i mine nye silikoneforme

3 kommentarer:

  1. Hold da op, sikken produktion af fine kager! Synes at de alle sammen ser flot ud - kunne godt tænke mig at smage disse skønheder :-) mums... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også rigtig gode. :) Jeg har en svaghed for kager og bagværk - mums det er godt når det lige er lavet.

      Slet
  2. Mums hvor ser det bare godt ud :-)

    SvarSlet