22 juli, 2012

Bukser, smække og en kage

I lørdags var vi til min farfars fødselsdag. :) Hele familie var samlet, inklusiv min kusine og deres skønne dreng. Jeg havde lovet hende at sy lidt tøj til ham, som i kan se herunder.

Derudover havde jeg aftalt med min farmor at jeg ville bage kage til min farfar og give ham det som en fødselsdagsgave. Kagen blev modtaget med stor glæde og da dagen var omme var kagen også næsten væk.

Endnu et par klapbukser, disse med stjernefoer

Et abe-sæt magen til de to andre jeg har vist frem



Fødselsdagskagen: chokoladekage med appelsin, hindbærmousse og nougat/chokoladecreme. Derudover havde jeg bagt marcipanmuffins med smørcreme og macarons med chokoladecreme



3 kommentarer:

  1. Fine ting du laver :) Har lige meldt mig som fast læser. Hvilket mønster bruger du til klapbukserne? De er virkelig fine.
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  2. Hej Sofie.
    Tak for roserne. Mønstret har jeg selv lavet efter flere forsøg, så jeg kan desværre ikke hjælpe med et sted de kan købes. :(

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er du produktiv - har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig og se flere af dine meget flotte kreationer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet