27 juni, 2012

Jumpsuit

I går blev jeg færdig med en jumpsuit til Emilie. Jeg har længe haft den i tankerne, men nu skulle det være. :)
Resultatet er blevet ret godt for et første forsøg, selvom der er nogle småfejl ved lynlåsen. Jeg ville også gerne have haft lommerne lidt større også skulle de have siddet lidt længere oppe på dragten, men det er nogengange svært at bedømme før den har været på. Ligeledes skulle overlock tråden have været lyserød så den ville ses så tydeligt, men jeg er løbet tør for lyserød tråd og tålmodigheden var ikke til at vente længere.

Dragten er syet i lækker pink isoli og hatten er foret med jersey. Jeg valgte ribkanter i både benkanten og i ærmerne, da dragten er lidt for lang til Emilie endnu. :)



6 kommentarer:

  1. Mega sejt, Mette!
    Hvor små str. Kan sådan en laves i?

    SvarSlet
  2. Tak! :)
    Emilie er også vild med den - hun tog den først af til sengetid, efter jeg viste den til hende i morges. Den her er en ca. 92. Den kan hvertfald også laves i str. 86, hvor lille vil du gerne have den?

    SvarSlet
  3. Det var en 86 jeg tænkte... Kan slet ikke finde nogen steder på nettet i de mindre str... Hvad ville den koste?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du ikke lige skrive mig en mail eller besked på baby? :) så kan vi lige snakke om det. Det afhænger jo lidt sf hvilket stof

      Slet
  4. hvor har du mønstret fra? har købt den fra stof2000 men der går lynlåsen helt op i hætten- det er jeg ikke så vild med

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, jeg har også brugt mønstret fra stof2000. Jeg har bare selv lavet ændringer i det, for at få det til at passe som jeg synes det skulle være. :)

      Slet