11 april, 2012

En ægte sommer-prinsessekjole til Emilie

Nu er det efterhånden over 1 måned siden jeg klippede og tegnede mønstret til denne kjole samt klippede ud til at sy den til Emilie. Projektet kom dog aldrig videre. I går besluttede jeg at få det gjort, da vi snart skal til konfirmation og jeg tænker Emilie skal have en lignende kjole i noget lækkert lilla/mint farvet bomuld jeg købte den anden dag.
Kjolen har krydsede stropper på ryggen, men jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg synes de hellere skal være lige til den næste. Derudover er der et par ting jeg skal have retten - elastikken på ryggen skal være lidt bredere også skal kjolen være lidt længere. Jeg tænker også på om sløjlen mon skal være større?

I får også lige et billede af min krudtugle i kjolen, hun nægtede at stå stille, så det var ikke nogen nem opgave. ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar