13 februar, 2012

Cakepops

Jeg har for anden gang begivet mig ud i cakepops universet. Der er godt nok mange fine og lækre ting indenfor kageverdenen og mit kageskab er også godt fyldt op.
Første gang jeg lavede dem, var det med almindelig smeltechokolade og der blev de helt "glatte" i overfladen fordi chokoladen jo blev smeltet helt tynd.
Denne gang ville jeg prøve Wiltons candy melts - men jeg synes slet ikke det blev tyndt. Det var meget meget tykt, og faktisk stort set umuligt at arbejde med! Øv - slet ikke noget vellykket forsøg.


Her ses resultatet - de smagte godt, men var meget lidt kønne. Er der nogen der ved hvad der gik galt? Hvordan får man sin candy melt mere flydende? (Jeg smeltede den forresten først i min chokoladesmelter, men tænkte om den ikke var varm nok og forsøgte derfor vandbad - også uden resultat).




1 kommentar:

  1. Looks yummy and i think the kids will love it since it's like a lolly...Easy for them to eat and hold it with a stick will make them less dirty:) So i am going to order from those lollys for Aria's bday party...

    SvarSlet