Sider
(Flyt til ...)
Startside
DIY
Opskrifter
Kontakt
Om mig
▼
11 april, 2012
Et par baggybukser
Endnu et par fine sommer-baggybukser er blevet færdige. :) De er netop blevet afleveret og håber de faldt i god jord hos modtageren. Bukserne er syet i en lækker blød denim og foret i klappen er fint junglestof.
1 kommentar:
Kathrine
11/4/12 12:37
De er bare super fine, Mette :-)
Vi glæder os til de skal tages i brug :-)
Mange tak
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
‹
›
Start
Vis internetversion
De er bare super fine, Mette :-)
SvarSletVi glæder os til de skal tages i brug :-)
Mange tak